cabbe

åhh solen! sitter i trädgården och känner hur det bränner på ryggen.
Hade en underbart mysig kväll igår med baby. Käkade sushi på nama, hyrde skräckfilm och chirre med dirre. LOVE IT!

Vaknade vid tio av att bobo skulle hem, jag somnade om till 12 och käkade frukost ute för första gången i år.
Borde egentligen plugga men tar den sen, för fint väder helt enkelt plus jag kan det mesta så det löser sig!

Ska hämta baby om typ en timme så ska inviga cabben isdag tänkte jag. Om jag lyckas få ner taket ehehehe..

Ska städa undan lite på rummet först, ser ut som ett rent helvete. Disk som har stått i två veckor, sunkiga kläder som ska i tvätten, dammigt som bara den också. Vädrar nu för det luktade mög innan.

ja, först lite sol till.



pärlan.


Kommentarer
Postat av: chikis

har inte ni en peguot?

2010-04-26 @ 23:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0