fetto

Min mage står ut typ tre meter. Har ätit så galet mycket onödigt, onyttigt, äckligt idag. BK-mat, pasta, glass & sprutgrädde (wtf!?) ¨

Gymmet kan ta sig någonstans, nu är det ZUMBA som gäller. Jag kan erkänna att tv-shop och emma påverkade mig att beställa hem 4 dvd:er med dans som man kör stenhårt med framför tv:n. Kommer se riktigt mongo ut. Men dansa är roligt och dom lovar att man ska få slanka lår, fastare skärt och slimmad mage. Hallå det är ju tv-shop? Då litar man ju på det dom säger.
Den kommer nästa vecka så får vi se vad de går för.

Nu har min pojkvän lekat skogsmulle sen i måndags, förra veckan. Sug röv! Han kommer hem på fredag, det är najsbajs och helt jävla undebart! Toffelhelg, wie!

Har införskaffat mig två nya vänner idag, vattenpipa 1 och vattenpipa 2. Tog med den ena vännen hem till min tredje vän katti för en mysig kväll i hennes trädgård. Riktet myset!

Märker nu att jag flippar ur lite, tror det är brist på kärlek, kroppsvärme, nya p-piller, för mycket mat och trötthet. Hmm ska skriva lite på min rapport sen sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0