lunch-break

Så nu har jag en halvtimmes rast, har slängt i mig köttbullar och makarnoer ala gårdagen till lunch på fem minuter. Har nu 20 minuter kvar av min lunch och har inte ett piss att göra.

En rolig sak som hände imorse var att jag blev så jäkla rädd när jag ställde mig framför speglen att jag verkligen gallskrek rakt ut.
Igår hade jag tänkt att jag skulle smörja in mig med B-U-S i mitt face för jag är så blek. Sagt och gjort så smorde jag in mig med ett tjockt lager. hade totalt glömt bort att det skulle vara ett tunt(!) lager.
Vilket resulterade i att det såg ut som om jag hade sovit i bajs rent ut sagt. inte kul alls!
Fick stå med en skrubbhandske i panik imorse och skrubba bort allt överflödigt vilket var typ allt.

Nu är det jämt och fint, typ.

Ska gå ut och ta en nypa fresh air bland alla danskarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0