personalmöte och öm

Så nu har jag precis kommit hem, sitter på toaletten med datorn i knäet. Intressant.
jag skyller helt och hållet detta fenomenet på min kära vän katti som alltid sitter med sin dator på toan.

Det var personalmöte idag med massa gottis, jag som redan ätit middag tvingade i mig ännu mer, både från italienska köket och vinkällaren. Vid halv nio hade vi gått igenom alla punkter och fått våra schema inför sommaren. Det ser bra ut!

Gick vidare till en pub för att släppa allt jubbrelaterat och snacka trams. Bussen hem och nu är jag hemma då.

Min arm är inlindad i bandage och jag är öm som ett djur. Staven är ute och jag kommer få ett fint ärr på underarmen. Det gjorde inte så värst ont, mest äckligt att hon tryckte upp staven i mitt ansikte för att visa att den var ute när den väl var det.

Ja. Nu borde jag sova.
natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0