summertimmmmmeeee

NU ÄR DET VÅR!
sol, utesittande, knoppar som är gröna, skinnjacka, solbrillor, och allt annat som tillhör.

bara den kommer för att stanna för det tråkiga vädret gör en bara deprimerad.

Har precis kommit hem från skolan. Började med naturkunskap idag (när det är 8 veckor kvar?) och det gick bra till en början. När han började prata i formler gick mina ögon i kors.
H2O + CO2 + solenergi - H6C12O2 + CO2, whaaat?

Ja jag är en praktisk männsika som aldrig i hela mitt liv kommer jobba inom en "smart" bransch där ens hjärna står för lönen. Nä att jobba med händerna och låta fantasin flyga iväg är mer jag. Och man ska ju göra det man tycker är kul, right?

Ska agera taxi åt mamma ikväll, tänte dra och sola också. Vill verkligen ha lite färg innan studenten!

High on diesel and gasoline.
Over and Out




Kommentarer
Postat av: bobo

du är snygg snygging :D

2010-04-10 @ 19:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0