XXXLutz h-a-h-a

Ja då var det egentligen dags att gå på jobbmässan idag på XXXLutz (gamla IKEA). När vi kom dit med bilen stannade en busspå hållplatsen, jag tror aldrig jag har sett så många personer hoppa av en buss samtidigt. Som katti sa "det är som malmöfestivalen, gånger tio". Sog i kö genom fyra rödljus innan vi kunde köra in till området där det var SÅ MYCKET FOLK! Kön spred sig flera hundra meter och inte nog med att dom stog i kö nä det var ju galler runt hela området så det såg ut som djur i bur, även citat av katti. Vi körde runt på andra sidan där det var ännu mer kaos. Jag fick gåshud och läget var helt enkelt galet. Gjorde en u-sväng och åkte hem igen. Så desperat är jag inte!

Åkte till banken med mami och fixade med några konto, bjöd mama på en fika på lieto och nu sitter jag i solen och känner hur min hårbotten bränns sönder. Varför klaga? Det är underbart! Fått hem en skvallertidning så ska in och dra på mig en bikini överdel och lite solkräm så är jag fit for fight!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0