lugnet efter stormen

jaha då var det uppehåll igen. Idag är jag ledig så kan pasa på att berätta vad som hänt på sistonde.
Jag har jobbat , fått nytt jobb som jag ska börja på imorgon, har börjat packa ihop inför flytten, varit på ikea och rekat, tvingat bobo sitta och jämföra taklampor och bestick i timmar, passat en valpis som heter dolly, festat på festivalen, rensat garderober, lådor & vrår, haft släktkalas, ja det var ungefär något sådant.

Nytt jobb: Ska börja vara den personen man farar för mest när telefonen ringer, försäljare. Ska sitta mellan 17.00-21-00 varje vardagskväll och kräva människor att dom ska köpa iphones och förlänga abonemang, passar mig perfekt.

flytten: den 16 får vi tillträde och ska då börja kladda ner väggarna och vissa golv. den 18:e blir det inflytt och jag har stora planer med tight budget.


dolly, 8 månader, galet mysig.






homemade "cupcakes"

Ska rensa ur lite i badrummet nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0