yoyoyoyo!

åh idag kom jag på att detta är min sista riktiga jobbvecka på deisgntorget. Nu börjar helgerna rula som vanligt igen. Trisst men sant.
 
Ligger nyduschad i en nybäddad säng med nikisen bredvid snarkandes, mysigt.

Har tillbringat dagen med tre sköna damer i omgångar. först lnch med katti i solen, kycklingsallad namnam. Sen en fika med nina på en bänk på lilla torg och sist med inte minst en cola med becki.

Bobsi kom hem med chokladmunkar imorse när han hade slutat jobba, oh ens dag kan inte starta bättre än så va.
Sen att jag har en krossad spindel utsmetad på väggen sänker dagens charm lite. Den skrämmer förhoppningsvid bort alla andra spindlar.

nog babblat nu, ska kolla scrubs, ringa en snabbis till bob och sen sova som en gris.

btw, fyller år om 20 dagar, wahh. Ja jag är som ett barn när det gäller b-days och jul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0