3 december

ojoj bloggen har hamnat på sniskan under vinterkaoset.
Har jobbat en del, haft tvätttid, passat nike och sånt annat viktigt.
Nu ligger jag insvept i mitt duntäckte i soffan med en kanna honungste framför mig.
Min hals har gjort uppror.
Tredje natten irad då jag har vaknat vid halv fyra av att det känns som att någon sticker en kniv i min hals, innifrån. Känner att det kanske får vara dags att ta till hårdhanskarna och boka in en ny operationstid.
Tog bort mina halsmandlar för ca 3-4 år sedan. Men det brukar vara så att dom missar lite av det som egentligen ska bort, och då börjar det gotta sig nere i halsen igen och bygga upp ett nytt krig.
ja.

Till något roligare.
Personalfest igår, oh vad jag älskar mitt fina jobb på designtorget.
Först jobbade jag hela dagen sen droppade kollegorna in vid kvart över sex.
Vi började med glöggprovning och något måste vara fel på mina smaklökar.
Sen blev det hoppa säck, det var längesedan jag skrattade så mycket.
Vi gick till Johan P ochåt skaldjursplateau (skaldjurplatååååååååå).
Hummer, ostraon, havskräftor, kingcrab, krabbklor och räkor.

Ostron var en upplevelse som jag aldrig komma utsätta mig för igen, hur kan ens betala dyra pengar för något som smakar så fruktansvärt äckligt. Det var som en kallsup (det säger folk, så det var rät) det dom hade glömmt att betala va att själva ostronent hade samma konsistens som en nersnorad vattenballong.



Nu ska jag försöka få ner något i magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0