funkytown

Ledig idag, skönt faktiskt.
Sov ut till halv elva.
Vår vaktmästre har mixtrat med värmen vilket gör att det är som ett tropiskt paradis på 58 kvadrat.
Man sover ganska hårt och vaknar helt genomsvettig.
Men det är antingen det eller att frysa baken av sig.

Idag står make-up rådgivning på schemat.
Ska befinna mig på FACE sthlm klockan två och bli fint julsminkad.
Sen förhoppningsvis möta upp amanda för en sen lunch och gosssssssip!

Ikväll blirre party party, förfest i det tropsika paradiset sen ut i kylan och dansa som as. 
Sitter och peppar med en sjukt go lista nu, massa bra partymusik. 

Julafton om en vecka, om en vecka!
Jag är klar med alla min julklappar, känns ändå bra.
Eller en är det kvar, den som ska ligga i bobos julstrumpa den 23:e (pik till dig älskling, glöm inte att jag också har en julstrumpa!)

Ska köpa mig en webcamera idag tror jag, bloggen har blivit så bildlös och ja vem gillar egentligen inte att ha sin dator full med bilder på sin egna nuna? 

Ja nu vet nu det allihopa.
Nu ska jag ta en snabbstädning så det är fint och fräscht när det kommer besök sen in i duschen så jag blir fin och fräsch.

se ya.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0