Jag tänker hoppa ner från eiffeltornet

eller näe.
Men jag tänker stå där och beundra utsikten när tusentals raketer fyller paris natthimmel.
Ja, jag kommer befinna mig i kärlekens stad på nyårsafton med min älskling.
fyra dagar, tre nätter. 30:e-2:a.
Fint ska det vara.

Varken jag eller bobo gillar dom här nyårshysterierna.
Klänning och skor för flera tusen, alkohol för lika mycket, plats, förväntningar, planer som kraschar, fylla, kräk, slagsmål och gråt.
En fenomenalt realistisk nyår.

Förra året befann vi oss i värmen på fuerteventura, så vi fortsätter traditionen att bojkotta det nya året i detta iskalla ikealand. Det kanske är så jättevarm i paris heller för den delen, men det är inte ett ikealand iallafall!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0