keep your friend close and your enemies in your pocket

Lucia.
13 december.
11 dagar till julafton.
Grannen står på plats och det ligger en liten hög under med julklappar.
Glöggen flödade parallellt med alla mina fina släktingar igår då vi hade inflyttningsfest.
Det luktar fortfarande jul överallt.

Har mest jobbat de senaste dagarna, när jag inte har jobbat har jag myst runt hemma.
Tittat lite på utbildningar, eller en utbildning som jag börjar bli sugen på.
Får se hur mycket det utvecklar sig på Designtorget efter årsskiftet, blir det inte så mycket ska jag söka in till en visual merchandiser-utbildning, de ni.

nä nu ska vi iväg på 2-årskalas till kusin felix. Har köpt ett memory med bilar, vad mer kan en grabb på två bast begära?

so long.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0