tankspridd

Kan inte sova, vill inte riktigt sova heller för den delen.
För då vaknar jag upp imorgon och vet att jag ska städa ett hus i fyra timmar.
Men samtidigt, bra betalt och deras mops melker är där som sällis.

Klockan är snart två och jag borde faktiskt sova.
Jag ska bara.

Kolla upp allt om paris, lära mig franska, kolla valutakurser, bestämma vad jag ska ha med mig, klänning till nyår, medmera medmera. Jag har aldrig ritkigt planerat en resa innan, en solsemester ligger man bara och dör vid poolen.
Nu ska vi vara kulturkärringar och ha fotriktiga skor. Eiffeltorner, triumfbågen, notre dame, champ de mars och allt annat fräckt.
Vårt första mission är att ta oss från airporten till paris och till hotellet i paris.

okej, bara man andas så ramlar granen ihop. jävla skitgran. Den ska kastas ut imorgon!

Sov gott och dröm sött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0