10 feb

Lunch med kycklingsallad och currysås, inte helt fel om jag får säga det själv.
Börjar om en kvart och har precis fått iväg alla mejl till traderavinnarna. Nu kommer det jobbiga. Mejla, hålla koll på sitt konto, hålla koll på vem som ska ha vad, åka till posten massa vändor men i slutändan är det great.

Kan inte träna idag eftersom mitt friskiskort är slut och jag väntar på mitt csn-kort som jag beställt för då får man rabatt..
hemmaträning med abslidern istället.

lägga upp mer kläder på tradera och även hänga in alla kläder som ligger i soffan i garderober.

Ska lägga upp jobbebilderna sen ikväll också ja. 

har ju masssssor att göra.

ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0