det var en galen fredag! Och lördag och ett helt lov!

Nu är lovet snart slut men jag kan säga att jag aldrig har haft ett så roligt sportlov faktiskt.
Igår blev det ännu en tjejkväll som var trevlig som bara den.

Började med glammig middag, spagetti och köttfärssås. Cider och drinkar.  Massor med 90-talsmusik och musikvideos som absolut inte får visas, någonsin. Tog taxi till stan vid ett och det var fest i taxin hela vägen. Massor med hög musik och är man 4 glada tjejer kan det bara bli bra. Amanda, Katti, Jag och Chickan = bra fest.

Träffade Hudde, Sumit och Tuffy i stan och gick till chili. Blev inget där utan drog till barcelona istället. jag brukar faktiskt alltid vara anti det stället men det var riktigt kul igår. Blev buddies med vakterna och visade sig att dom faktiskt har humor.

Missade sista bussen hem så det blev en taxi till som vi tydligen lurade eftersom jag sa att vi skulle till limhamn men han blev väldigt arg när vi kom fram och sa att det var bunkeflo. Jag om någon vet väl bäst själv vart jag bor? Betalstationen är gränsen till bunkeflo så det så.

Somnade i en 1.10 säng med chickan och katti, svettigt och illaluktande.

Kvällen happening var amandas bula.

Dirket efter smällen


imorse.

Dansade rakt in i statyerna utanför chili. En jäkla smäll.

Nu önskar jag att vi hade kvar vårt badkar, får bli en dusch istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0