el stockholmo

Nu ligger min baby bredvid mig för sista gången på flera hundra dagar (19 dagar). Han ska stå utanför slottet och se macho ut och jag har inte ens en chans att åka upp och hälsa på och se honom!¨
Jag vet att jag suger på att vara ifrån bobo, ännu mer i nästan tre veckor. Det går snabbt och smärtfritt förhoppningsvis :).

Har haft en relativt lugn helg, fredagen chill'n. Lördag kvarnby vilket var bättre än tänkt. blev en taxi hem runt halvtvå. idag låg vi kvar i sängen till halv två och spelade xbox. Dusch & ut med hunden. Åkte hem till bobo och åt semlor, (jag är inget fan av det. Mandelmassan sabbar allt.. )

Kom hem och har bara myst med sex and the city avsnitt och massage.
Nu sover bubbe och jag är såklart överpigg.



Jag älskar dig <3
good times last forever.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0