I feel it in my bones

Mitt huvud känns som om jag druckit mer är halva frankrike.
Gårkvällen kan bara beskrivas med ett ord AWSOME!

Fick skjuts till stan av tina, tackar tackar! Träffade nattis och gick till tgi där vi sänkte medelåldern med minst fem år. Mojiton där är suverän så det fick bli en sådan. Tyckte att priserna var för höga så tog bussen till möllan där det var askalas mycket folk. Fick bli Golden där det fanns ett ledig bord. Corona och teuqila sunrise alá möllan bjöds det på. Jag bad om en fyror men lovar att det var 8or.
Tog en taxi till gustav, nattis tog den hem och jag hoppade av.

Mötte upp amanda utanför Chili. Helt underbar musik och vodka redbull i platsglas är awsome! Dansade och dansade, träffade på TT och rebecca och dansade lite till. När chili stängde tog vi oss till barcelona för en sängfösare sen taxi hem.

Nu sitter jag i soffan med täcke och dricker cola.

Tjejerna kommer snart och ikväll bli det party.

Like it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0