mojitos och etage

Gårdagen blev en hel kväll.
Efter att mami och jag hade varit och lämnat in klänningen (som kommer bli så fint! ahh) så började jag göra mig iordning. Tog bussen till stan och mötte felicia på mästerlivs för att köpa mojito-stuff. Gick hem till henne och gjorde en hel kanna med mojito. Hela kannan tog slut innan vi skulle äta middag på yamato. Trots fem mojito så smakade och luktade min mat blöt hund/hundmat. Inte alls okej.

Gick över gatan och satte oss på TGI, strawberry daiquiri och margarita åkte ner, mintoshots och cider också för den delen.
Nicole gjorde oss sällskap och vi vandrade på klackar till etage-kön och efter en halvtimme var vi inne, likaså ALLA andra. Var sinnes mycket folk.

Vid halv tre kände vi att det var dags att bege sig hemåt. Nattmat och mängder med vatten sen stupade vi i säng. 
Vaknade halv två och är nu hemma. 

Min kamera har fått frispel och vägrar ta bilder..

ikväll blir det en fin filmkväll med katti, chips och köttbullar. Galet bra!

NU FATCAMPPPP!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0