november rain

Ja då har man snaskat choklad och tittat på projekt runaway. Blev galet sugen på att sy en av klänningarna som var med. Sen kom jag på att jag inte alls kan sy. Sydde dock min avslutningsklänning i nian, det var också det enda jag gjorde på syslöjden i nian. Kankse borde lära mig på riktigt.

tänkte iallafall visa att jag är duktig på exponering.

     
  

klicka på bilderna för att få dem större.

Ja detta är vad jag gör på DT. Pillar här och där, prosmärker, står i kassan, borrar upp saker på väggarna och målar.

Bara en vecka kvar på praktiken nu, tur att man fått jubb där eftersom jag trivs så himla bra där. Gott mos!

Ska föna håret sen sussa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0