pms

Vissa dagar kan jag bli sur för ALLT!
idag är nog det nog en sådan dag, litegrann iaf.

Sitter och är skitsur nu över en grej som kanske inte spelar så stor roll egentligen men NU jäklar vad det är stort i mitt huvud. Jag har en tendes att leva mig i i ett problem och utveckla det till något som inte alls finns också.

PMS kallas det. Har aldrig riktigt haft det innan vad jag vet. Kom väl för ett år sen.
Svettas tillochmed så irriterad jag är nu.

Tråkigt men sant.

Annars gick jobbdagen bra, gick snabbt. En pizza på vespa och ikväll ska jag sitta barnvakt. MONEY MONEY.
Lägenhetsakassan, jajajaja!

ska leta bostad, det får mig på bättre tankar.

Kommentarer
Postat av: Nic

Har de god mat på Vespa?

2010-02-09 @ 23:23:30
URL: http://iheardapuff.blogg.se/
Postat av: anna

tyckte deras pizza var mesig, men pastan är jättegod :D

2010-02-09 @ 23:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0