shit the same

Nu skiter jag i om min blogg ser ut som crap.

Ska försöka lösa det så snabbt som möjligt men kan verkligen inte på egen hand, måste ha hjälp från frida!

Sitter på min prakitk och har precis ätit fläskfilégryta med bulgur. Jadå jag följer mina träningsbestämelser på vardagarna iaf. I helgen blev det både pizza, alkohol och chips. Ska ta mig till friskis i veckan och trotsa snöstormarna som kommer komma.

Vad har annars hänt?
Njae inte jättemycket. Planerar lite att åka skidor med baby när han är ledig till påsken.
Åre skulle inte sitta helt fel.

Bor i källaren eftersom dom måste riva väggarna inne hos mig. var för dåligt med ventilation tydligen därför möglet trivdes så bra, nähä? Ska måla om mitt badrumsgolv i vitt nu när plastmattan är utriven och det visade sig finnas ett fint trägolv under.

Letar lägenhet för fullt och har hittat några pärlor men det är för tidigt att flytta ut  nu så kan bara sukta och längta.

Börjar jobba här på designtorget på  lördag. Skrev på dom sista papperna nu idag som ger mig en provanställning i ett halvår till att börja med.

Har tre veckor kvar av min praktik sen börjar skolan och låt oss säga att det är ca 60 skoldagar tills studenten.


Kommentarer
Postat av: Nic

Vad kul att jobba på Designtorget!

2010-02-01 @ 18:08:28
URL: http://iheardapuff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0