studentklänning

Godmorgon/förmiddag.
Gick upp med baby vid sex och pussade honom hejdå för att sen gå ner och gråta lite och sen somna om. Jag är dålig på det där med avsked och har blivit en aning överblödig på sista tiden. Men nu har jag vaknat, kollat på sex and the city, bloggar, planerat veckan.

Nu kommer snart mamma hem och då ska vi åka och börja sy upp min studentklänning, AHHH! Sydde upp en klänning i thailand men då var jag också två storlekar större än vad jag är nu. Ska sy upp den, sy in den och fixa snyggare axelband. Bilder kommer självklart upp under dagen!

Nu frukost och fix.

Kommentarer
Postat av: Jens

Vad är avskrev? Kanske står det för avsked.



Ha en skön vecka

2010-02-23 @ 12:42:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0