weeeekend

Så var det fredag och on a friday I'm love!
Igår var jag på middag och bio med mami och det var grymt mysigt och bra.
Började med en drink på brödera M och sen blev det gourmetpizza och en flaska vin.
Gick mot bion och köpte popcorn, typ XLLLL size. Onödigt men sant.
Såg farsan och ja den var väl helt OK, finns en scen med Torkel Petersson som är så underbart rolig och jag grät så mycket jag skrattade och då ska vi inte ens prata om mamma som hördes mest i hela salongen.

Skulle ta bussen hem men tog ettan till katti medans mamma fick åka ensam hem.
kollade klart en film som vi hade börjat kolla på i tisdags och sen på heartbreak hotel. underhållning till max! Stupade i säng runt fyra tror jag.

Vaknade vid halv elva och mami kom och hämtade mig elva. åkte till lieto där jag stod för frukosten. Gick runt lite i limhamn och är nu hemma. Ska snart duscha och göra mig fräääsh.

Ikväll blir det utgång med nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0