weekend

Så då ar det back to work efter en helg.
i lördes var jag och bobo emma hos honom för att sen åka till mackan och förfesta. Var på galet bra humör och dansade loss med erica som bara den. Tog bussen till en lokalfest i limhamn, trisst. Förfesterna är alltid roligast!

Alla ♥ dag var mysig och impulsiv. Brunch på espresso hose och sen kinamat på sea. Hyrfilmer och godispåse. Helt sjukt bra dag. Igår var baby ledig så jag passade på att spendera tid med honom. Åkte till vanningen och åkte vattenrutchkana och bubblade, man blir som ett barn. Jag blir som ett barn iallafall.

Idag vaknade jag halv elva och började tio. Illa. Fick ringa och påpeka att min väckarklocka inte alls har ringt. Fick börja tolv och stänga. Kan ju stänga själv nu, galant!

Bara tre dagar på praktiken nu sen skola igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0