2010

Då va man hemma från värmen igen, har nog åkt på en "hemma-från-värmen-depp" vill tillbaka till värmen.
Furteventura var helt underbart och lagom för en vecka under vintern. Lägger upp alla bilder lite senare ikväll.
25 grader med lite moln varje dag gav dock lite färg och massor med avkoppling. Dagarna slöade vi vid poolen och kvällarna åt vi och gick på pubar. Nyår var lite flopp, inte en enda raket. Annars toppen!

Nytt åt nya möjligheter sägs det?
Ja 2009 var ett händelserikt år, både det bästa och värsta hände.
Mycket kom att förändra min tillvaro.
Det största och bästa är Jonathan, love of my life.
Sen vet vi väl alla redan vad som hände med ja "tjej-ligan", behöver inte gå in på det närmare men upplösningen satte sina ärr.

I år har jag redan massa mål, ta studenten, flytta hemifrån, semestra med hela gänget och festa, skaffa ett jobb och börja kolla var/var jag ska plugga nästa år, jobba ihop pengar till thailand som jag och bobo har i tankarna till jule nyår 10/11, sen har vi det årliga att äta nyttigare och träna mer.

Hoppas iallafall att två mål kan hållas?

Studenten lär jag ju klara av med all glans?
Flytt prioiterar jag högs, sen får man väl jobba som en idiot får att kunna slappa under semestrarna isåfall.
Ska jag nog klara av.

ja, det blir bra för detta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0