åkej

Nu är detr så att jag har varken funnit min kamerasladd eller hittat någon ny lösning. Får helt enkelt ta till andra åtgärder och gå till pappa. Hans dator kan man lita på. Han kommer hem i helgen, jag lovar att spanien-bilder syns då!

Nu är det första riktiga veckan, utan lov och trams. Bobo åkte tillbaka till lumpen lagom på sin 20-årsdag, GRATTIS älskade du!

Fick den fina överasskningen om att jag kommer bli anställd på designtorget och kommer börja jobba där i februari. JA!
Flytt och Thailand kommer några steg närmare. ja jag och bubbe snackar om att ta en 3-veckors semester till Thailand i januari nästa år. Lika bra att planera nu ju?

Träffade katti idag efter typ 7 månader. Mycket prat om vad som hänt, vad som kommer hända och allt annat däremellan. Känns egentligen som att det bara gått några dagar sen man såg henne sist. Galet att vi kännt varandra i ja vad blir det, 11 år ?

Var på KB i fredes, aldrig varit där innan. Hade fullt upp med att dansa, träffa gamla vänner och ha skoj. Blev en sen kväll. Sju ramlade jag och bobo i säng tror jag.

Ska även börja på Thaiboxning med Chickan HAHAHAHA! Ja det kommer gå uruselt första gångerna men vad kan man förvänta sig från mig?

Ja det var lite up-date. Ska nu skapa en träning/mat-blogg till min idrottslärare, uppgift under praktiken ja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0