blev ju utmanad av frida

1. Hur gammal är du om fem år? 23 bast

2. Vem var den sista du träffade? Mamma

3. Hur lång är du? mätte mig senast igår och det blev 174 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Pulp fiction i söndes

5. Vem ringde du senast? Bubbe

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Chickan " har jag :$ "

7. Var är dagens planer? Kolla scrubs, how I meet your mother och seinfeldt sen sova

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa egentligen, men skickar massor med sms trots det

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta

10. När såg du senast din mamma? för en kvart sen

11. Vilken ögonfärg har du? Blå/grå

12. När vaknade du idag? halv nio typ

13. Har du någon gång hittat en katt? Utomlands isåfall

14. Vilken är din favoritplats? helt klart min säng när den är nybäddad

15. Vilken plats föredrar du minst? Soprummet på jobbet eller väntan på buss i kyla

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? någonannanstans förhoppningsvis

17. Vad skrämde dig som barn? Spindlar och skräckfilmer, som jag alltid skulle se ändå

18. Vem fick dig att skratta senast? Bobo

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja, eller har en med pippisaga

20. Har du stationär eller bärbar dator? en macbook, en pc-bärbar och en stationär som är halvt död, rip.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan, möjligtvis inneskor om den är kallt haha

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Hur många landskap har du bott i? Ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? har väl hänt nån gång

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? barfota! hatar egentligen strumpor tror jag

26. Är du social? Ja det tycker jag, men inte mot folk som är rådryga och arroganta

27. Vilken är din favoritglass? Ben & jerry's halfed baked, två skedar och bobo ahhhh!

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Helt klart sparat till att renovera i en lägenhet som jag vill hitta nu!, spara till Thailand och sen hade jag nog skänkt till någon djurfond.

29. Tycker du om Kinamat? Så pass mycket att vi käkade kinabuffé i spanien två kvällar ehehe.

30. Tycker du om kaffe? Nicht

31. Vad dricker du till frukost? te eller pärondryck

32. Sover du på någon särskild sida? ja

33. Kan du spela poker? efter egna regler

34. Tycker du om att mysa? ja?

35. Är du en beroendemänniska? Pärondricka och bobo

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja en person

37. Vill du ha barn? ja, någon gång

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, tyska, lite danska

39. Har du någonsin åkt ambulans? nej

40. Föredrar du havet eller en pool? strand om det inte blåser, pool och det blåser och är grumligt i havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, pizza och bensin

42. Äger du dyra smycken? Ja några arvesmycken

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? scones med sylt och cream cheeeees

45. Vem är den roligaste människan du känner? måste säga att bobo skrattar man åt hela tiden, skrattar med är en annan sak :)

46. Välj ett ärr på din kropp? har ett under mitt högra ögonbryn efter en halkolycka på aq-va-kul när jag var typ 8 år. Fick sy 3 stygn som blev skitfula. 

47. Vad har du för ringsignal? Volbeat - gardens tale

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? tveksamt

49. Flirtar du mycket? nä, behöver inte hålla på med sånt trams 

50. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt kök?

51. Kan du byta olja på bilen? jappjapp

52. Har du fått fortkörningsböter? nej, kör som en gud

53. Vilken var den senaste bok du läste? Fyra i leken av Marian keys tror jag.   

54. Läser du dagstidningen? inte sydsvenskan då men metro varje dag

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Glaze

56. Dansar du i bilen? Självklart, disco i bilen är obligatoriskt!

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rock klassiker

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? namnteckning på eph

59. När var du i kyrkan senast? Dop i höstas tror jag

60. Vilka personer utmanar du? ingen ska få plåga sig igenom denna :(


Kommentarer
Postat av: frida

haha oj, glömde skriva markus :P

2010-01-13 @ 10:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0