hej hej hallå

sitter och lyssnar på timbaktu, den lille mannen från skåneland. Hans texter är great.

Har även duscht precis, köpt nytt shampo har jag gjort också så det luktar redigt gott.
Toner boooster eller nått i den stilen, ska ha samma verkan som silvershampo, typ.
Hittade värmeskydd och saltvatten-spray för er som undrar också. Plus en ny deo, min andra sög.

Massa underkläder har jag köpt hem också, bobo klagade så fick uppdatera med lite flashigare och extravaganta underkläder istället för H&M-s trogna briefers. Kan visa imorgon faktiskt.

Ja annars har allt rullat på, har tränat idag. Kämpigt. 1 och en halv timme idag. Inte illa pinkat. Känner mig helt matt vilket är grymt bra ju.

hmm.. Scrubs sen sova på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0