back on track

Så nu har bloggen fått ha sommarlov.
Har mest legat i min mjukisoutfit och chillat i soffan framför tv:n, ätit onyttigt och glömt bort att leva livet.
Vädret har dragit ner en under jord.

Idag är det solsken och jag sitter i bikini och har varvat solningen med träning. Ätit a-fil och körsbär. Ändring på osunda livet tar start nu, fram till kreta då. Nu är det inte långt kvar!




hmm sen har min fina vän felicia flytt tll cannes i tre månader för jubb.
Avis? ja lite grann kanske.

Blev en fin kväll på lilla torg med drinkar och mysprat i måndes samt 3 chees och sleep-over.

Igår kom baby hem, tog vårt pick och pack och drog ner till brofästet och relaxade i solen med varsin kopp varmt.





Nu sticker jag till beachen med nike och nina och bara njuuuuter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0