tillbaka

Efter en vecka på kreta med älsklingen inser jag att vuxenlivet börjar närma sig.

Veckan i värmen gick för snabbt. Vädret var inte hundra men resan var top notch i vilket fall som helst, stranden, havet, hotellet, maten, mythos, drinkarna, dans, chania & platanias, tzatziki, balkongen, allt!

Bilder kommer upp i veckan när jag inte har en mijlon andra saker att göra.

Idag har vi slöat i fridas trädgård, krocket och pool.
Nu ska jag in i duschen, sen picknick med mam & pap sen handla mat. (Jag och bobo har nu blivit sambos for real = egen mat i eget kök, vuxednpoäng)
Efter picknick och storhandel så väntar en chillkrökskväll i kvällssolen med kortspel och musik!

Imorgon börjar jobbet och the real life of malmhagen, eheh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0