tisdag

Ligger i sängen och tänker att jag ska gå upp, snart. Öppnade ytterdörren för en stund sen så att nike skulle kunne springa in och ut. En sak jag inte tänkte på var att det blir rövkallt med dörren öppen = det är rövkallt här inne och jag sover ju inte med pyjamas på om man säger så.

Ska tvinga mig upp snart, stan med amanda kallar och jag måste ju hinna med massa saker innan det.
Typ pilla mig i navlen och stirra upp i taket.



så, där inne i den röda rutan bor jag. En etta på ca 25 kvadrat med kök och toa.
För att komma in till mami och papi så måste jag alltså springa på plattorna i minst 5 meter på morgonen.
Vintern är värst, snö och minusgrader.

kände mig bara tvungen att få tummen ur rumpan pch förklara hur det ligger till.

Nu måste jag börja göra mig iordning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0