cougar town

Just det, hämtade min studentklänning idag, maaaaah vad den är grann! Vattnas i munnen nu när den hänger så fint på galjen här bredvid sängen. Tänker dock inte visa den förens den 4:e juni, endast en hint imorgon, kanske.

Hur som haver så har jag gått och blivit beroende av cougar town. Jag har aldrig gillat courtney cox innan men damn vad hon spelar bra och åh vad helt bra den serien är!
Erica lärde mig hur man streamar serier (jag vet att jag är efter men det är teknik och jag är riktigt otekniskt) så det ska jag göra nu innan jag somnar!

Och jag fick MVG på träningsbloggen, ah!

Sov gott




Kommentarer
Postat av: Jens

Grattis till MVG

2010-03-16 @ 10:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0