död blogg = sjukt bra helg ?

Ja något i den stilen.

Har haft tusen saker att göra att jag inte hunnit sitta vid datorn, inte bloggen iaf.

I fredes åkte jag och bobo till ronneby vid tolvtiden. Kom fram vid halv tre, käkade kebab. Måste varit den godaste jag ätit, ronneby kebab. fashion över namnet. Gick till hotellet och checkade in.
Upptäckte att vi fått en hel svit för oss själva. Tvåvåningsrum med lounge, justerbara sängar, jacuzzi, två toaletter, fet plasma och den bästa utsikten. Helt underbart. tack papi! Bytte om till badkläder och gick ner till spaet. Bad och ångbastu. Gick till rummet efter en timme och satte oss i vår egna jacuzzi istället.

Vid åtta gick vi till lobbyn och käkade och drack gott. Kollade finalen på let's dance som gick på tv:n i baren. Gick till rummet och däckade ganska direkt.

Vaknade vid halv nio på lördagen och gick till frukosten. Gotta love that! Äggröra, bacon, prinskorvar, massa pålägg, fruktsallad mm. Satt säkert i en timme och bara åt. Checkade ut vid elva och gick till centralen för att ta tåget hem.

Kom hem vid 4. Åkte och handlade middag, hamburgare. Invigde mitt kök och kom fram till att det är alltför trångt för att laga mat i. Vid halv nio tog vi bussen till let's go och mötte upp bobos bror och hans flickvän. Bowlade och sänkte cider. Jag kom inte sist vilken jag är stotl över.

Åkte hem och såg film och käkade godis.

Igår var det kalas för bobos brors dotter som fyllde 7. Socker i mängder i kakor och tårta. Stannade kvar till halv nio. Gillar läget på landet där dom bor. Mysigt och känns som man är i en annan värld.

Nu ligger jag i min säng med nerdragna rullgardiner och två sjukt stora klädhögar på golvet som jag måste plocka undan innan katti kommer hit.

Så nu vet ni varför jag inte har bloggat!

Bilder kommer när jag hittar sladden och kameran för den delen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0