hårfärg och vattenkrig

Sitter med en turban om håret och ska snart föna det för att få se den nya färgen, lite nervös är jag allt.
Måste tacka erica som hjälpte mig, och sprutade ner mig med vatten haha. LÄngesen jag var så blöt med kläder på sist, men det hade sin charm.

Ligger i sängen och myser med ljus och försöker tänka ut något jag och baby kan göra imorgon när han kommer hem.
Kommer inte bli så mycket bobo i helgen eftersom han ska till hbg på 20 årsfest, tråkigt :(.

nä om man skulle ta och föna håret kanske.

Lite bilder från kvällen.

papischoulo och nikisen


jaja färg: brun.


ska lära mig ställa in bländaren själv så att det inte blir åhär, lovar. Men detta skulle vara en mysig bild på ljusen.



jag just nu ihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0