helt slut

Jag kommer få träningsvärk i min kropp imorgon. Har spuringt ut och in, upp och ner, burit kläder i ikeakassar, fotat kläder, hängt om kläder från garderoben till klädställningen och tvärtom, städat badrummet och kastat massa skit.

Det luktar fräsht och det ser fräsht ut inne hos mig nu, ska bara byta lakan.

har precis varit och skickat iväg ett paket med skor till vinnaren på tradera, frakten gick på 15 spänn mer än beräknat. Även fast det är småsummor så händer det oftast så och till slut handlar det om flera 100. damn it.

Ska ta mig en välbehövlig dusch, göra hårinpackning och skrubba hela kroppen.

Klockan 8 ska jag ta bussen till felicia, hinner jag ska jag lägga ut tradera auktioner innan det.

Skit vad jag har blivit flexibel och arbetsvillig dom senaste dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0