la roche

Blev varken möllan eller hemmakväll. Mötte chickan i stan vid kvart över 8 och gick till burger king för att chickan skulle äta gourmetmiddag. Jag unnade mig en mellan pommes och isvatten. Gick mot lilla torg och satte oss på la roche och drack lite cider och snackade skit. Skulle hem till en gammal skolkompis (median som vi säger på media). Fattig stämning och folket var väl inget att hurra för så vi gick till max och käkade cheesburgare, som är tusen gånger godare där än på donken! Sen tog bussen hem på varsitt håll.

Baby ringde så vi pratade en kvart innan han skulle ut och patrullera runt sthlms slott. kan ju tänka mig att det händer massa saker en fredagskväll, i Stockholm, vid slottet när det står unga lumpare där.

Shit det var verkligen inte giår man kom hem före sina föräldrar, som har varit hos farmor? partyepartey..

Ska försöka sova så jag ser fräsch ut på jobbet imorgon. Kom gärna in och säg hej mellan 12-15 på designtorget!

xoxoxoxoxoxoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0