personalmiddag och smärtstillande

Nyss hemkommen från personalmiddag, vi var dock bara 4 st men väldigt trevligt. Gjorde hemmagjord pizza och drack bag in box. Snackade om allt mellan himmel och jord och det som jag blev mest glad över var att det var 0 skitsnack. på många arbetsplatser förekommer det mer än ofta. En gudomligt fin lägenhet var det också, vill ha.

Imorgon är det fredag. Idrott 8-9 sen håltimme i 6(!) timmar sen foto 15-16. Lönt? Kvällen bjuder på en cider på möllan sen hem och sova. Jobba lördag sen åka nattbuss till el stockholmo med erica. Impulsresa, najsbajs.

Nu känner jag att min smärtstillande har börjat verka så ska lägga ifrån mig dator och gå och sova.

natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0