sol och moln

Idag har det varit underbart väder, skinnjacka och pälsväst, tygskor och leggings. Solbrillor och keps. Vårkänslor till 100%. Har suttit ute i solen länge och blev så depp när solen gick i moln. Blev svinkallt direkt ju.

Ja jag ska säga grattis till min älskade lilla hund som fyller 8 idag, hagga. Hon är helt grå i huvudet och sover mestadels av tiden men gud vad hon tycker om att mysa nu jämfört med innan, snuttis.
Va ute och gick en lång promenad med henne när jag kom hem från skolan för att samtidigt kunna göra lite fotouppgifter.





dessa är dock från igår när det var bättre väder.

Ja ikväll blir det dating in the dark hos katti sen städa inne hos mig så jag kan foto så att ni faktiskt får se hur fint jag har det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0