städat

nu har jag städat mitt rum i källaren, plockat undan, bäddat nytt och dammsugit.
Vaknade imorse och kände att nacken inte var bra så tänke att jag skulle hoppa över idrotten. Ringde chickan som sa att vi inte skulle få någon ny foto uppgift så då var det inte lönt att jag tog mig till skolan alls.

Ska börja tänka lite vad man ska ha med sig i sthlm, har ju ingenstans att bo men finns väl sånna skåp på centralen man kan låsa in sina saker i som man inte orkar bära på, typ kudden.

Kommer fram tio över sju på söndagmorgon sen hem halv tolv på natten. What to do?



haha detta är tre år sedan när jag var i sthlm me la familia.

Ja nu kommer erica hit snart så vi kan boka biljetter sen ikväll får jag se om jag kan ta mig till möllan annars blir det bara att vara hemma och ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0