what a weekend

Så då var vi tillbaka på en ny vecka, en kort sådan. Helgen blev bra och lördagen blev en galen utekväll med mina fina tjejer.

Fredag mys med älskling och hyfsad tidig sänggång. Lördag blev det jobb 12-15 sen släktkalas för att fira farfar, god mat och god dricka. Skönsång och skratt. Blev hämtad av chickan vid nio och fortsatte festandet. Vid ett tog vi bussen och mötte upp amanda. Gick till Breeze, har alltid haft förutfattade meningar om det stället men åh vad kul vi hade, dansade loss och sjöng karakoike, eller jag sjöng iallafall. Mötte upp gurris & co och fortsatte kvällen till fem och mina bussar hade slutat gå. Taxiresan var ett helvete som vi inte ska gå in på.

baby kom och väckte mig på söndagen klockan två efter hans hbgtripp. Ringde och beställde pizza med hemkörning. Käkade pizza och somnade eftersom vi mådde så pass illa för vi hade ätit för fort. En powernap senare så hämtade älsklings pappa oss och körde hem oss till honom. Efter en timmes snack med fam. Modica så åkte jag och baby vidare till filip och erica för kanelbullar och kaffe.

Åkte hem vid halv elva och myste innan vi somnade vid tolv.

Idag blir det ingen skola, fredag ingen skola så bara tre dagars skola, fint som snus.



jag och chickan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0