crybaby

Shit vad mitt huvud spinner loss i läge som dessa. Vill bara skriva ner allting jag känner, tycker och tänker men då skulle det bli ett jäkla liv med anonyma kommentarer om hur patetiskt och korkad man är. Så det hoppar vi.

Istället så funderar jag på om bloggen har blivit ett slagfält, en plats att dumpa skit på?
Det var inte tanken.
Ska lämna det priva åt folk som bryr sig.
Maktspel och tjafs lämnar jag nu bakom mig.

Hur som haver så åkte bobo i fält imorse, sista fältveckorna sen är det djungelmuck (endast vårdveckor kvar = inga mer tält-nätter i kylan). När bobo kommer hem så början studentveckorna. Hela trean är putsväck och med tre veckor kvar i skolan känns livet ändå rätt okej. Mycket snack om studenten, jag vet. Men det är ju såå nääärra nuuu!

Sitter och bläddrar i en skvallerblaska och halvglor på scrubs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

you go gurl

2010-05-18 @ 00:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0