karneval och barnvakt

Kan ju säga att jag blev smått kär i lund igår. har aldrig varit riktigt förtjust i den staden, tråkig. Karnevaltåget, folekt, solen, uteserveringen ja allt var ritkigt härligt och sommarkänslan var på topp. klockan blev fyra när tåget var slut då då körde jag och katti hem och käkade middag för att sen placera oss i trädgården med vattenpipa, ett flak cider och musik. Känns mer lockande än en utekväll, har växt ifrån det typ kanske?

Vaknade halv nio och körde hem katti för att sen sitta barnvakt till min kusin på ett och ett halv år. Det lilla snillet lyckades på något vänster ställa om min mobil så allt utom nummerna är borta haha. Alla fina sms från bobo är borta, toffel toffel toffel jag vet.

nu är det hockey och ikväll ska jag endast sova, har ingen ork men massor av träningsvärk + blåmärke på rumpan efter paddlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0