klydderöv

Åh det är verkligen inte min dag idag. Inte någonstans!

Efter skolan åker jag till SEB vid triangeln. inte nog med att hon som står i kassan ser ut som en lärare på vår skolan (läs: lärare jag absolut inte tycker om) nä hon klyddar med överföringen och påstår att mitt konto är låst. Hon får ringa till min förmyndare i linköping och reda ut det. När det löste sig skulle jag gå till fritidsresor och betala men det gick inte heller eftersom mög-maestro har en maxgräns på 10.000 par dag/vecka. Sen skulle jag förnya mitt pass och den storyn ska man väl inte behöva dra. Alla vet att man ser ut som en arabisk fånge på sitt passkort.

Nu sitter jag i soffan och väntar på att min mamma ska komma hem så vi kan käka sen blir det en runda till katten ikväll för att glo glammfruarna och mysa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0