mina ögonbryn!

haha igår när jag skulle fixa håret så lyckades bellan att övertala mig att färga mina ögonbryn. jag har väldigt ljusa, onoppade, orörda ögonbryn vilket resulterade i värsta buskarna. Tvingade bobo att hämta mig för att jag vägrade ta bussen. Mamma fick bli räddaren i nöden och noppa dom bäst hon kunde. Snälla låt färgen ljusna innan studenten!



det ser kanske inte så hemskt ut, men jag är ju van vid mina ljusa bryn!
Tröstshoppade idag med katti för att komma över traumat.
Nya solbrillz eftersom mina förra gick isönder, fake-fransar, shorts till grekland, brun utan sol.

känns lite bättre.

Ikvälllämnar mannen mig för boysen medans jag chillar en cider eller två med kattikatt i solen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0