MÖG!

Jag har spytt så mycket jag har gråtit, jag har gråtit så mycket att jag har skrikit.
Jag har varit så arg att jag skakat och jag har nog aldrig velat en annan människa så illa.

jag förstår inte hur man kan vara så genomelak mot en annan människa? Jag förstår inte hur man kan visa så lite respekt och hur man kan vilja förstöra så mycket?

Det är inte första gången, men trodde det var över. Men nä då var vi tillbaka till början. Hallelujah!

Åkte hem från skolan för jag inte orkade alla frågor, sovit i fem timmar men det känns fan inte bättre någonstans.
Tårarna rinner och allt är så jävla fel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du förstör också förhållande..

2010-05-12 @ 19:12:43
Postat av: Anonym

sno ex får vi väl alla hålla med om att hon är bra på

2010-05-13 @ 12:51:36
Postat av: TT

Kul att flera har trott att det är jag som skrivit kommentaren ovan. Dock är det inte så. Jag har absolut ingenting med detta att göra överhuvudtaget.

2010-05-17 @ 11:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0