toorsdag

en dag kvar till helg = sovmorgon, party, vänner, saknar bobo, äta gott och fredagsmys med nina.
28 dagar kvar till studenten och jag känner hur det börjar spritta i tårna.

Har ett litet litet (stort) problem.
Min klänning passar inte ritkigt längre.
P-piller gör så att tudorna växer och shalom sa dom och stack iväg i kupan.
Får väl tejpa brösten neråt, riktigt sexigt.
Planka för en dag.
ÅH vilka tjej-problem man ska ha då!

Nu ska jag tröst äta toblerone och tänka på min fina pojkvän som sitter i ett tält i skogen och käkar barr ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

större tudor? vilka p-piller använder du :D? mina växer aldrig av mina :(

2010-05-11 @ 21:03:21
Postat av: Anonym

vilka p-piller använder du? jag vill också ha större tudor!

2010-05-11 @ 21:04:31
Postat av: anna

använder yasmine p-piller.

Dom kostar dock pengar. ca 200 i månaden.

Det är låg hormonhalt men sprängfyllt med östrogen. Därav stora tudor haha.

2010-05-11 @ 23:28:42
Postat av: Anonym

nej vad fuskigt! jag använder också dem, men inte har mina växt :(

2010-05-12 @ 19:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0