utredning

ilskan har lagt sig och det känns hyfsat bra igen.
hur kan man lägga sig i någons förhållande så mycket?

Skönt att inse hur mycket man betyder för någon som skiter i vad andra säger och löser problem som en vuxen.
Greklandsbiljetterna ligger bredvid och vi åker om en månad och nio dagar, ahh!

Studenten om ca 20 dagar och muck om ca 40 dagar, amazing!

En dag kvar i skolan sen blir det långhelg, riktigt skönt att bobo är hemma i 4 dagar.

Ligger i min säng och glor på en dokumentär som heter "världens största bröst och jag". Gigantiska tudor. Ser ut som två gravida magar under hakan. Men tjejen är skitnöjd haha.

Ne nu ska jag föna håret, se scrubs sen sova.

ciao!

Kommentarer
Postat av: resten av världen

men håll käften anna, ingen bryr sig om varken dig eller ert jävla förhållande

2010-05-13 @ 12:22:02
Postat av: Felicia

Sjukt moget att säga att "ingen bryr sig om varken dig eller ert jävla förhållande"; varför läser du hennes blogg då?



FYI så bryr jag mig något så jääävla mycket om Anna. Hon är underbar och älskvärd. Så du, "resten av världen", har fel.



Anna: folk borde faffa sig riktigt ordentligt ;) <3

2010-05-13 @ 17:47:43
Postat av: Anonym

ni är finast tillsammans, och det är så det ska vara, bry dig inte om vad någon annan tycker!

2010-05-15 @ 18:52:57
Postat av: Anonym

länge leve anna och bobo! Fuck Annika, skitnackarn nummer 1

2010-05-15 @ 20:49:56
Postat av: karro busetto

Anna du och bobo är världens sötaste par!!!! fin blogg du har kramar

2010-05-22 @ 22:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0