vilken helg

shobre!
Vet att det har varit kasst med up-date i helgen men kärleken går faktiskt före.
har iallafall hunnit med massor, i fredes var det ridning i skolan, döroligt! Efter ridningen blev det solning & hemmaspa med ninafina. Åkte hem och körde mina päron till svågertorp och vinkade av dem när de skulle till tyskland. Åkte hem och deckade i soffan i väntan på att baby skulle komma hem. En snabbdusch och mys hanns med innan vi tog bussen till mackan för grillning och lite valborgsfirande. Det blev en tidig hemgång eftersom jobb väntade på lördagen.
Det var kaos på jobb, dörrarna fastnade, kassan bråkade med mera. Gick därifrån klockan tre och körde hem för att gå ut med nike och byta om och sen hem till bobo för middag. Åkte hem och gjorde oss iordning för 20-årspartaj. Vi insåg att vi blivit gamla när vi hellre stannade hemma med en påse chips, kladdkaka och patrioten på tv.
Söndagen skulle bli en "boka-resa-dag" tyvärr var alla resebyråer stängda i stan så det blev bara en lunch på lilla torg i solen, inte så bara. Riktigt najs. åkte hem och la oss i trädgården med vattenpipan, kuddar och täcke. En runda med nike och sen en snabbis till bobo för att hämta sista nödvändigheterna inför hans fältvecka. Hämtade mina pears på svågertorp för att köra vidare och käka pizza och hyra film.
Riktigt underbar helg om jag får säga det själv!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej!

Har läst igenom din blogg lite, har också en pojkvän i lumpen som ryckte in ungefär samtidigt som din (tror jag) och jag känner igen mig i allt du skriver. Så jävla skönt att läsa och inse att man inte är ensam om att känna sån saknad :) fin blogg också!

2010-05-04 @ 10:27:19
URL: http://lisaclasson.blogg.se/
Postat av: anna

Åh jag vet, det är hemskt!

Var ligger han inne någonstans?

Skönt att dom bara har en månad kvar.

2010-05-04 @ 23:09:09
URL: http://malmhagen.blogg.se/
Postat av: lisaq

Ja verkligen, det är sjukt hur tom man kan känna sig på söndagskvällen..

Han ligger på K3 i Karlsborg och gör såklart jägartjänst så det är massa fält och ingen kontakt :/ Har läst och tror att din kille gör något liknande? :) Är han på slutövningen nu?



Väldigt skönt! Jag bara räknar dagarna och längtar ihjäl mig. Har ni några såkallade 'muckplaner'? :D

2010-05-04 @ 23:45:04
URL: http://lisaclasson.blogg.se/
Postat av: anna

han ligger i P7 revingehed/lund. han är kulspruteskytt men det är fält fält fält hela tiden! Ja dom ska börja med sina slutövningar nu, det betyder att det är lite kvar!



Muckplaner vet jag inte men jag bokade en resa till oss idag så vi åker den 20:e vilket är två dagar efter han har muckat så det blir väl hans mucksemester typ, själva ? :)

2010-05-05 @ 23:14:18
Postat av: lisa

Ah, det förstår jag! Oskar är skarpskytt så det är ju typ samma fast med ett annat vapen, haha! Är det långt ifrån där du bor eller kommer han hem snabbt på fredagarna? :)



Nej vad roligt! Vart ska ni åka? Vi kommer också åka på en resa den 20e, dock väntar vi med att boka och tar en sista minuten. Blir också 2 dagar efter han muckat. Vad sjuk, precis samma! =)



2010-05-05 @ 23:21:03
URL: http://lisaclasson.blogg.se/
Postat av: anna

Jag bor i malmö och lund ligger en halvtimme härifrån så han kommer hem snabbt. Ibland kommer han på vardagar också, det är lyx :)



Vi ska till kreta, utanför chania till hotell theo heter det :)! haha vilket sammanträffande.

2010-05-06 @ 15:55:52
Postat av: lisa

Ah, vissa har det bra ;) skönt att han slipper ägna halva fredagen/söndagen åt att pendla! har en kompis som bor här utanför örebro vars kille gjorde i karlskrona första månaderna. han var hemma runt 23 på fredagen och åkte vid 14 på söndagen. blir ju ingen tid alls!



Vad härligt :) hoppas ni får en trevlig resa. vi har också funderat på kreta men vi får se. medelhavet blir det iaf :)

2010-05-06 @ 19:13:25
Postat av: anna

jo jag har en tjejkompis vars pojkvän hade lumpen i Boden längst upp i sverige och hon bodde i malmö. Blev inte så mycket helgtid för dom heller.



ja medelhavet är alltid ett säkert kort :)!

2010-05-06 @ 21:42:51
Postat av: lisa

kan tänka mig det! men det höll?



absolut. längtar så innihelvete just nu.

2010-05-06 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0