lady O gaga

Jag är bitter, inte för att jag är satkärring utan för att lady gaga är i malmö och jag är inte där hon är.
åh.

För att sörja detta ska jag nu åka och köpa sushi, godis, hyra en tjejfilm och sen när jag har ätit upp sushin ska jag hälla upp ett fotbad, göra ansiktsmask och bara gråta för att jag inte får se gaga. Kanske inte gråta men snörvla lite iallafall.

Dock så ska det bli lite mysigt att ha fjärkontrollen för sig själv ehehe.

Jobbet gick bra idag, inte så mycket att göra.
En riktigt bra nyhet kom fram dock.
En av tjejerna ska sluta i Januari.
Om jag har tur får jag ta många av hennes timmar.
WOHO!

Sen att det snöar tänker jag inte ens kommentera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0