let it snow

Bara jag som uppskattar snön?
Ligger under mitt duntäcke och tittar ut på alla vita tak, mysigt ju.
Har promenerat runt i stan med mami i någon timme iförd gummistövlar och två par strumpor.
Fick ett par curlingkängor av mami som tyckte synd om mina fötter.
En försenad studentpresent blev det också, fick välja ut ett smycke och har äntigen hittat ett som passar mig perfekt. En ring i borstat silver med en vit sten av Ingrid Triilk, grannt.

Sen igår var ju helt sjukt perfekt underbart.
Det blev räkmackor med ägg samt mousserande vin, efterätt straccatiella med varm jordgubbssås.
Scrubs i mängder och myspys.









nu ska jag och nike titta på Julie & Julia med Meryl Streep.

Kommentarer
Postat av: Ann

kan du inte lägga ut bilder på din lägenhet med inredeningen:)?

2010-12-13 @ 17:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0